آئی ایس آئی نے پاکستان کیخلاف خوفناک سازش پکڑلی کون کون ملوث ہے؟

اسلام آباد: ملک کے ایک حساس ادارے نے نادرا ریکارڈ کی لیکیج کے خطرے کا انکشاف کرتے ہوئے کہاہے کہ اس اہم سرکاری ادارے کے پورے ڈیٹابیس کے دشمن جاسوس ایجنسیوں کے ہاتھ لگنے کا بھرپور امکان ہے۔

ایکسپریس ٹریبیون کے مطابق حساس ادارے نے نادراکے سربراہ کوتحریری طورپر اپنے شکوک سے آگاہ کرتے ہوئے کہا ہے  کہ انگوٹھوں کے نشانات لینے والاآٹومیٹک فنگرپرنٹ آئیڈنٹی فکیشن سسٹم (AFIS) نادرا نے 2004 میں فرانسیسی کمپنی سیگم سے خریداتھا جس کا حقیقی تعلق اسرائیل سے ہے۔ اس اہم نظام سے منسلک ہونے کی صورت میں دانستہ یا نادانستہ طورپر قوم کا ڈیٹابیس لیک ہوکر کسی تک بھی پہنچ سکتاہے۔ نادراکو تجویزدی گئی ہے کہ اس سلسلے میں محفوظ سافٹ ویئر، ہارڈویئرڈیولپ کیے جائیں اور اس کے لیے حریف اورمخالف ممالک کے بجائے دوست اور قابل اعتماد ملکوں پرانحصار کیاجائے۔

اس حوالے سے نادراکے ترجمان سے کانکتہ نظر جاننے کے لیے 2 ستمبر کو ان سے رابطہ کیا گیا اورانھیں ایک سوال نامہ بھیجا گیا مگر انھوں نے کسی ردعمل کا اظہار نہیں کیا۔  میڈیا کے ایک نمائندے نے اپنا نام راز رکھنے کی شرط پر بتایا کہ حساس ادارے کی رپورٹ کے حوالے سے نادراکی طرف سے اقرار کیا جارہا ہے نہ انکار۔ اس سلسلے میں گفتگو کرتے ہوئے نادرا سے وابستہ بعض تکنیکی ماہرین نے اس دعوے کو یکسررد کرتے ہوئے کہاکہ نادراکا ڈیٹا بیس انٹرنیٹ پر میسر نہیں ہے۔ چنانچہ ہیکنگ یا لیکنگ کا سوال ہی نہیں پیدا ہوتا۔ مزید یہ کہ2004میں نادرانے اس کی خریداری سے قبل کلیئرنس لی تھی۔

2012 میں بھی حساس ادارے نے یہی اعتراض کیا اور اتمام حجت کے لیے اس سافٹ ویئر کا ٹیکنیکل آڈٹ کیاتھا۔ انھوں نے یہ بھی کہاکہ سیگم اب سیگم مارفو کے نام سے کام کررہی ہے اور یہ پاک آرمی کے وینڈرزمیں بھی شامل ہے۔ ایک سیکنڈ میں تقریباً 7ملین فنگرپرنٹس کی تصدیق کرنے والے اس نظام کی حوالگی کے وقت نادرا کے اس وقت کے سربراہ بریگیڈیئر سلیم معین نے کہاتھا کہ اب نادرا جدید ترین ٹیکنالوجی کی بدولت کسی بھی فرضی درخواست گزارکی تصدیق کرنے کی راہ روکنے کی اہلیت رکھتاہے۔ اس کے باوجود جنگجوؤں سمیت ہزاروں غیرملکی خودکو ملکی ڈیٹابیس میں رجسٹرکرانے میں کامیاب ہوگئے۔

About وائس آف مسلم

Voice of Muslim is committed to provide news of all sort in muslim world.

ایک تبصرہ

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا.

*

Read Next

ăn dặm kiểu NhậtResponsive WordPress Themenhà cấp 4 nông thônthời trang trẻ emgiày cao gótshop giày nữdownload wordpress pluginsmẫu biệt thự đẹpepichouseáo sơ mi nữhouse beautiful