انصاف کے لیے بھوک ہرٹال

پاکستان میں شیعوں کی بھوک ہڑتال پر آیت اللہ مکارم شیرازی کا رد عمل

بسم اللہ الرحمن الرحیم
انتہائی افسوس کے ساتھ ان دنوں پاکستان کے بارے میں بری خبریں سننے کو مل رہی ہیں۔ شیعہ مسلمانوں کو مختلف علاقوں میں ستایا جا رہا ہے یہاں تک کہ سکیورٹی فورس ان کی مجلسوں پر حملہ آور ہوتی ہے اور انہیں خاک و خوں میں غلطاں کرتی ہے۔ اور نیز کہا جاتا ہے کہ حکومتی اور حکومت سے وابستہ اداروں کے ذریعے شیعوں کی زمینوں پر قبضہ جمایا جاتا ہے۔
پاکستان میں شیعوں کے خلاف یہ نئے مخاصمانہ اقدمات اس بات کا باعث بنے ہیں کہ شیعوں کا ایک خاصہ گروہ بھوک ہڑتال کرنے پر مجبور ہر جبکہ کہا جا رہا ہے کہ ان میں سے بعض کی طبیعت تشویشناک ہے۔
پاکستان میں یہ نیا پروپیگنڈا انتہائی حیران کن ہے خاص طور پر حکومت کی جانب سے۔ ہماری یہ کوشش ہے کہ ہم پاکستان کی حکومت اور ملت کے ساتھ دوستانہ اور برادرانہ تعلقات قائم رکھیں لیکن اس طرح کے اقدامات جن کے پیچھے تکفیری اور وہابی عوامل کارفرما ہیں دنیا کے شیعوں مخصوصا ایرانی شیعوں کے نزدیک قابل برداشت نہیں ہیں۔
امید ہے کہ پاکستان کے حکومتی عہدہ دار جتنا جلدی ہو سکے ان نامعقول اقدامات جو مسلمانوں کے اتحاد کو پارہ پارہ کر سکتے ہیں سے پرہیز کرنے کے لے کوئی ٹھوس اقدام کریں نیز عالمی سماج بھی اس مصیبت پر توجہ کرے اور اسے ختم کرنے کے لیے فوری اقدام کرے۔
والسلام علی من اتبع الھدیٰ
ناصر مکارم شیرازی

About VOM

Voice of Muslim is committed to provide news of all sort in muslim world.

ایک تبصرہ

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا.

*

Read Next

ăn dặm kiểu NhậtResponsive WordPress Themenhà cấp 4 nông thônthời trang trẻ emgiày cao gótshop giày nữdownload wordpress pluginsmẫu biệt thự đẹpepichouseáo sơ mi nữhouse beautiful