جنرل قاسم سلیمانی کے بارے میں سعودی عرب کے بادشاہ کو لکھا گیا خط

سعودی عرب کے بارے میں فاش کردہ ویکی لیکس کی اسناد میں ایک ایسا خط بھی موجود ہے جو سعودی عرب کے سابق وزیر خارجہ سعود الفیصل نے اس ملک کے مردہ بادشاہ عبد اللہ بن عبد العزیز کو لکھا۔

سعود الفیصل نے اس خط میں سعودی بادشاہ کو لکھا: ’’ ایران کے سپاہ پاسداران کے جنرل قاسم سلیمانی کے لبنان سفر اور حزب اللہ کی کونسل کے ساتھ ان کی میٹنگوں سے پتا چلتا ہے کہ ایران دھیرے دھیرے لبنان پر اپنا تسلط قائم کرنا چاہتا ہے۔ ادھر حزب اللہ بیرورت پر اپنا مکمل کنٹرول رکھتی ہے جبکہ لبنان کی فوج پر بھی میشل عون کے ذریعے حزب اللہ کا ہی کنٹرول ہے‘‘۔

اس خط میں مزید آیا ہے: ہمارے پاس کچھ ایسی معلومات ہیں جن سے پتا چلتا ہے کہ قاسم سلیمانی کے لبنان سفر سے پہلے دمشق میں ایران، شام اور خلیجی ممالک میں موجود ان کے اتحادیوں کے درمیان ایک میٹنگ ہوئی ہے جن میں انصار اللہ بھی شامل تھی۔

واضح رہے کہ ویکی لیکس نے سعودی عرب کی بعض ان خفیہ اسناد کو فاش کر دیا ہے جن میں ایران کے خلاف منصوبہ بندیاں کی گئی تھیں۔

About وائس آف مسلم

Voice of Muslim is committed to provide news of all sort in muslim world.

One comment

  1. I like this man! He is genius and good for Muslims and bad for America

ایک تبصرہ

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا.

*

Read Next

ăn dặm kiểu NhậtResponsive WordPress Themenhà cấp 4 nông thônthời trang trẻ emgiày cao gótshop giày nữdownload wordpress pluginsmẫu biệt thự đẹpepichouseáo sơ mi nữhouse beautiful