داعش کا مغربی ممالک پر بڑے پیمانے پر دہشت گردانہ حملوں کا منصوبہ

مانچسٹر ( نیوز ڈیسک ) برطانوی شہر مانچسٹر میں داعش کے دہشتگردانہ حملے متعدد افراد ہلاک ہوگئے اب داعش نے رمضان المبارک میں مغربی ممالک پر مزید حملوں کے منصوبہ کا اعلان کیا ہے۔ غیر ملکی نیوز ایجسنی ڈیلی اسٹار کے مطابق برطانوی شہر مانچسٹر میں داعش کے دہشتگردانہ حملے متعدد افراد ہلاک ہوگئے اب داعش نے رمضان المبارک میں مغربی ممالک پر مزید حملوں کے منصوبہ کا اعلان کیا ہے۔ ڈیلی سٹار کی رپورٹ کے مطابق دہشتگردی پر تحقیق کرنے والے ماہر کرس فلپس کا کہنا ہے کہ داعش نے اپنے حامیوں کو رمضان کے مہینے میں ہر ممکن ٹارگٹ کو نشانہ بنانے کا حکم جاری کر دیا ہے ۔ فلپس کا کہنا ہے کہ داعش سارے رمضان کے دوران، اور خصوصاً اس مہینے کے پہلے دن، بڑے حملوں کا منصوبہ رکھتی ہے ۔

انہوں نے ماضی کی مثال دیتے ہوئے کہا کہ اس سے پہلے 2015 ءکے دوران فرانس، کویت، شام، صومالیہ اور تیونس میں بھی رمضان کے پہلے دن حملے کیے گئے تھے۔ ان حملوں میں چار سو سے زائد افراد ہلاک ہوئے جن میں مغربی ممالک کے باشندوں کی بڑی تعداد بھی شامل تھی۔ فلپس نے خصوصی طور پر خبردار کیا کہ رمضان المبارک کا پہلا جمعہ مغربی ممالک کے لیے بے حد خطرناک ثابت ہو سکتا ہے کیونکہ اس دن داعش کی جانب سے حملوں کا خطرہ عروج پر ہو گا۔

About VOM URDU

ایک تبصرہ

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا.

*

Read Next

ăn dặm kiểu NhậtResponsive WordPress Themenhà cấp 4 nông thônthời trang trẻ emgiày cao gótshop giày nữdownload wordpress pluginsmẫu biệt thự đẹpepichouseáo sơ mi nữhouse beautiful