سندھ کابینہ میں توسیع ، رحمان ملک کا بیٹا معاون خصوصی مقرر

کراچی : سندھ کابینہ میں توسیع پیپلزپارٹی کے سنیئر رہنماء و سینیٹر رحمان ملک کے صاحبزادے عمر رحمان کو معاونِ خصوصی مقرر کردیاگیا۔

تفصیلا ت کے مطابق سندھ کابینہ میں توسیع کے حوالے سے گزشتہ روز وزیر اعلیٰ سندھ مراد علی شاہ اور چیئرمین پیپلزپارٹی بلاول ہاؤس کے سندھ کابینہ میں توسیع کے حوالے سے تبادلہ خیال کیا گیا، بلاول بھٹو زرداری نے سندھ کابینہ میں توسیع کے لیے 8 وزراء اور 11 معاونین کے ناموں پر منظوری دے دی۔

چیئرمین کی منظوری کے بعد کابینہ میں شامل ہونے والے وزراء کی تقریب حلف برداری آج شام 4 بجے گورنر ہاؤس میں منعقد کی جارہی ہے، جہاں گورنر سندھ وزراء سے حلف لیں گے، کابینہ میں توسیع بعد وزراء اور مشیروں کی تعداد 24 تک جا پہنچے گی۔

سندھ حکومت کے ذرائع نےمعاونین کے ناموں کی تصدیق کرتے ہوئے کہا ہے کہ کابینہ میں شامل ہونے والے نئے معاونین میں شاہد تھھیم، عابد بھیو، ذوالفقار بیہن، قاسم نوید، تیمور تالپر، ریحانہ لغاری بابر آفندی جبکہ دیگر معاونین میں امداد پتافی،فیاض بٹ،طارق مسعود آرائیں اور ممتاز جکھرانی شامل ہیں۔

تمام وزراء اور اراکین وزیر اعلیٰ ہاوس پہنچنا شروع ہوگئے جہاں وہ سندھ کابینہ کی تقریبِ حلف برداری میں شرکت کے لیے وزیر اعلیٰ سندھ مراد علی شاہ کی قیادت میں گورنر ہاوس پہنچیں گے۔

سندھ حکومت کی جانب سے وزراء اور معاونین کا نوٹیفیکشن حلف برداری کی تقریب کے بعد جاری کیا جائے گا۔

About وائس آف مسلم

Voice of Muslim is committed to provide news of all sort in muslim world.

ایک تبصرہ

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا.

*

Read Next

ăn dặm kiểu NhậtResponsive WordPress Themenhà cấp 4 nông thônthời trang trẻ emgiày cao gótshop giày nữdownload wordpress pluginsmẫu biệt thự đẹpepichouseáo sơ mi nữhouse beautiful