سی پیک ماسٹرپلان کا انکشاف

خبر کے حوالے سے وفاقی وزیر کا کہنا تھا کہ یہ خبر ‘یک طرفہ اور اعداد وشمار کے لحاظ سے ناقص’ ہے اور یہ ‘بدترین کاغذات’ پر مشتمل ہے تاہم انھوں نے خبر کے نقائص کے حوالے سے وضاحت نہیں کی۔

منصوبے کی وضاحت کرتے ہوئے وفاقی وزیر نے کہا کہ چائنا ڈیولپمنٹ بینک اور نیشنل ڈیولپمنٹ اور ریفارم کمیشن (این ڈی آرسی) کی تحقیق سے تیار طویل مدتی منصوبہ بنیادی طور پر صرف مشاورت ہے۔

پاک چین دوستی فولاد سے مضبوط اور ہمالیہ سے بلند ہے

ان کا کہنا تھا کہ ‘پاکستان کی جانب سے سی ڈی بی اور این ڈی آر سی کے کام کو سراہنے کے لیے ٹرانسپورٹ مونوگرافک اسٹڈی تیار کرلی ہے اور دونوں اطراف کے درمیان گفتگو کے بعد مشترکہ منصوبہ تیار کیا گیا تھا جس کوتمام صوبوں، متعلقہ وزارتوں اور شعبوں کو طویل مدتی منصوبے کے لیے ان کے مشوروں کے لیے بھیج دیا گیا تھا’۔

احسن اقبال کا کہنا تھا کہ اسٹیک ہولڈرز کی جانب سے وسیع مشوروں کے بعد طویل مدتی منصوبوں میں رائے دی گئی تھی اور حتمی منصوبہ کابینہ اور وزیراعظم کے دفتر کو بھی بھیج دیا گیا تھا۔

انھوں نے کہا کہ طویل مدتی منصوبے کو کابینہ کی جانب سے منظوری دی گئی تھی اور باہمی معاہدے کے لیے چین کو اس سے آگاہ کیا گیا تھا۔

ان کا کہنا تھا کہ ‘طویل مدتی منصوبے کا کوئی بھی ورژن منظوری سے قبل غیرمتعلقہ اور ناقص تصور ہوگا’۔

وفاقی وزیر نے اسٹیک ہولڈرز کو مختصر ورژن سے آگاہ کرنے کے علاوہ حتمی ڈرافٹ کو این ڈی آر سی کے ساتھ بیجنگ میں عام کرنے کے حوالے سے بھی کچھ وضاحت نہیں کی۔

5919736f888d5

About VOM

Voice of Muslim is committed to provide news of all sort in muslim world.

ایک تبصرہ

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا.

*

Read Next

ăn dặm kiểu NhậtResponsive WordPress Themenhà cấp 4 nông thônthời trang trẻ emgiày cao gótshop giày nữdownload wordpress pluginsmẫu biệt thự đẹpepichouseáo sơ mi nữhouse beautiful