Iran, Teheran,18/6/96 Wandgemaelde von iranischen Soldaten und Ayatollah Khomeini am National-Friedhof. Mural of Iranian soldiers and Ayatollah Khomeini at the national cemetary. © Neil Hester/images.de [Veroeffentlichung nur gegen Honorar und Urhebervermerk: images.de, Kto. Deutsche Bank BLZ 10070000 Kto.Nr. 0414862; Email: info@images.de, Tel. +49 30 - 59 00 69 50]

قطر نے پاسداران انقلاب کو دہشت گرد قرار دینے کا امریکی فیصلہ مسترد کردیا

امریکا کی جانب سے ایران کی طاقت ور فورس سپاہ پاسداران انقلاب کو دہشت گرد قرار دیے جانے کے فیصلے پر بیشتر خلیجی ممالک نے خیرمقدم کیا ہے مگر قطر نے اس فیصلے پر شدید تنقید کرتے ہوئے اسے مسترد کردیا ہے۔

العربیہ ڈاٹ نیٹ کے مطابق قطری وزیرخارجہ محمد بن عبدالرحمان آل ثانی نے ایک بیان میں کہا ہے کہ واشنگٹن کا پاسداران انقلاب کو عالمی دہشت گرد فورس قرار دینے کا فیصلہ یک طرفہ اقدام ہے۔ اس طرح کے اقدامات سے دنیا کی کوئی خدمت نہیں کی جاسکتی۔

خیال رہے کہ سوموار کو امریکی صدر ڈونلڈ ٹرمپ نے ایران کی پاسداران انقلاب کو غیرملکی دہشت گرد تنظیم قرار دیا تھا۔ یہ پہلا موقع ہے جب واشنگٹن نے کسی ملک کی فوج کو باضابطہ طورپر پاسداران انقلاب کو دہشت گرد قرار دیا ہے۔

امریکی صدر ٹرمپ کا کہنا ہے کہ پاسدران انقلاب حکومت کے ہاتھ میں عالمی سطح پر دہشت گردی کی کارروائیوں کو عملی شکل دینے کے لیے ایک آلہ کار ہے۔

دوسری خلیجی ممالک سعودی عرب ، بحرین اور یمن نے پاسداران انقلاب کو دہشت گرد قرار دینے کے امریکی فیصلے کا خیر مقدم کیا ہے اور کہا ہے کہ اس فیصلے سے عالمی سطح ایرانی دہشت گردی کو لگام دینے اور خطے میں ایرانی مداخلت کی روک تھام میں مدد ملے گی۔

About وائس آف مسلم

Voice of Muslim is committed to provide news of all sort in muslim world.

ایک تبصرہ

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا.